Note fondée sur 1 157 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 avr. 2024
5 sur 5
par un voyageur de PORTOLA HILLS

Publié le 1 avr. 2024
Great everything
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Bend

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Needs a refresh. Self parking is absurdly small tight spaces, which may be full. Room was stuffy. Lobby bar has nice drinks and food, but right next to the cold breeze from the entry door.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Love the location and people that work at the hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Horrible

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
When we checked in on the first day the girl at the front desk had no personality. I believe her name was Morgan. When we got up to our room , we checked the shower and there was male hair everywhere left on the sides and on the wall of the shower. The bed sheets never once stayed on the bed our entire stay. They had their staff using all the elevators and making it a longer wait for the guest to go down the elevator. 2 out of 3 of the elevators are working. Went down to the hot tub to find children in there. Kids don’t belong in a hot tub. Paying all this money to stay in a “ moderate “ hotel. Would NEVER stay here again