Note fondée sur 695 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Besoin d'une renovation.

Publié le 19 août 2022 sur Hotels
Nous avons passé 1 nuit dans cet hôtel. L'enregistrement a ete tres long car la personne de l'accueil n'était pas suffisamment formée. La chambre était spacieuse et bien équipée mais sale. Moquette tâchée, draps usés et avec une vingtaine de cheveux longs dans chaque lit. Odeur de moisi dans la chambre et les gobelets pour le café.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Pros: Beds were comfortable. There is a steak & seafood restaurant next to the hotel that was reasonable priced and delicious. Room was clean. Window's opened up. It was quiet and didn't hear outside noises. Cons: Expedia had hot tub listed as an amenity but when we got there, there was only a room with a hot tub, no hot tub for all guests access. Ad was a little misleading. We couldn't get the TV to work, only had static. The extra lock latch on the door was missing a piece so we weren't able to use it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback Carrie. We will work to resolve the issues you mentioned.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We apologize for the inconvenience and would like to make it up to you. Please contact us at the front desk to help resolve any issues
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
I stated for 3 days and i got bites on my right upper back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We apologize for the inconvenience and would like to make it up to you. Please contact us at the front desk to help resolve any issues
1 sur 5
par un voyageur

A Fixer upper

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Coke machine out of order Ice machine had brown sludge in ice Smoke alarm went off twice second time at 5am and waited an hour to have them take out battery woke everyone up needs a refresh on paint and carpet towels like sand paper and water pressure poor staff nice, TV worked no prompt service and property needs help with upgrades
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We apologize for the inconvenience and would like to make it up to you. Please contact us at the front desk to help resolve any issues
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Friendly and helpful staff but hotel was starting to show signs of wear and tear. Rusting bathroom fixtures and broken tiles. Breakfast was subpar at best. It was located right next door to a steak and seafood restaurant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We apologize for the inconvenience and would like to make it up to you. Please contact us at the front desk to help resolve any issues
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
There was dog poop in the lobby
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We apologize for the inconvenience and would like to make it up to you. Please contact us at the front desk to help resolve any issues
4 sur 5
par un voyageur de Georgetown

Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Hotels
Front desk personnel were excellent room was fine, could use updating. Breakfast left a lot to be desired.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!