Note fondée sur 186 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2024
Dirty bugs noise nonstop went to check out at midnight couldn’t take it anymore and while trying to check out thug in lobby trying to pick fight and heckle because he was friends with desk clerk nothing was said to him about his behavior on property
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Smelled of cigarette smoke, check in process was very slow even though we were prebooked and prepaid. Breakfast didn't look appetizing so we didn't stay. This hotel was noisy....We heard 3 other peoples alarms in the morning at 6am.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Wish the keys in the whirlpool tub
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
I will Never use Expedia again. And i will tell everyone at my work and everyone i know not to use it.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 janv. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 janv. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2024 sur Expedia
Double charged for the room. Very unhelpful when attempting to correct the issue. Had to call corporate office and start a investigation against them to be able to receive a refund on double charge.