Note fondée sur 106 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
3,1 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Hotels
Suited my purpose. Loss of power at my home and mainly just needed a bed and bathroom. Price was good
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 mars 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
Room beside me stayed up until 4:00 am. Thin walls
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 janv. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Tim, Gestion de l’hôtel
Thanks for your kind and lovely words, Robert! The biggest joy lies in seeing our guests satisfied, we will try our best to meet your expectations in future stays as well. Regards, Tim
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Restroom holes in wall shower curtain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Robert! We are sorry that the stay turned out to be an average one. We have updated the feedback and the issues that troubled you with our team. Regards, Barbara
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Thomas! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Robert! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2023 sur Expedia
Keep up the good job
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2023 sur Expedia
This property need to be shutdown until they remodel them. Also they need to put the correct pictures only because they are false advertising.