Note fondée sur 60 évaluations de clients

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4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2023 sur Expedia
This is the worst place to stay. The receptionist didn’t speak English. The cabin which we stayed in had a mouse running around, Disgusting! Outside the cabin were terrifying dogs which would take your stuff if left outside the cabin. The way to the cabin was slippery and muddy and puddles everywhere. Definitely Not suitable for young children and old people. On inquiring bandages from the reception they didn’t have a first aid box and if you have an emergency while at this place the nearest hospital was 100km away in bursa city. Summary DONT GO HERE
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2023 sur Expedia
Extremely bad experience. The bungalow smells so bad due to plumbing problems. The bed sheets are dirty with BLOOD on it. No napkins or toilet paper. I would never stay here again and I don’t advise anyone to stay here. This would be by fer the worst experience I ever had in my life.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2023 par Resepsiyon Çağrı, Gestion de l’hôtel
your rooom was diffirent number but you want next to your friend room. so we give new bungalov homes. Since our houses are new, there was a smell of furniture. We gave you a new home. We changed the house again because you didn't want it. Despite our best efforts, we could not satisfy you.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 déc. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2022 sur Expedia
The area is so amazing in the middle of the forest, 100m away from telefrik. you can approach the area by car. there are very limited options for food and very expensive, hence, it is better to have your food with you from Bursa. unfortunately the kitchen amenities are not that good, so try not to rely on heating the food
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2022 sur Hotels
만족함
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par eray, Gestion de l’hôtel
thank you
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mai 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Hamburg

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2022 sur Expedia