Note fondée sur 931 évaluations de clients

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4,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2023 par Kempinski Nile Hotel Cairo, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Greetings from the city of the Pharaohs! Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Philippe H. Charraudeau, General Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Slow staff member

Publié le 9 juin 2022 sur Hotels
Nice hôtel but staff really slow and restaurant take à will for service…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2022 par Kempinski Nile Hotel Cairo, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your valuable rating. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel for another memorable stay. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2022 par Kempinski Nile Hotel Cairo, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Sebastien, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your valuable rating. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel for another memorable stay. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2022 sur Hotels
Superbe très bonne accueil et deux excellents restaurants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2022 par Kempinski Nile Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Luc, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your valuable rating. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel for another memorable stay. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2021 sur Expedia
Tout était parfait, juste un peu déçu du restaurant italien, le serveur très maladroit !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2021 par Kempinski Nile Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your valuable rating. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel for another memorable stay. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2021 sur Hotels
Accueil rapide, personnel très speed qui n’a pas le Temps. Aucune empreinte de carte bleue prise à l’arrivé ce qui nous fait payer à chaque room service, sans pouvoir profiter du repas directement, 10min après le butler arrive avec la machine, système à revoir lorsque l’on réserve via Expédia, nous avons eu cette expérience dans d’autre hôtel du Caire et avons eu la carte prise a l’arrivée pour être tranquille, Pas de communication à la piscine, nous voulions un cocktail mais pas de personnel pour nous prendre la commande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2021 par Kempinski Nile Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Christina, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for bringing your concerns to our attention. Allow us to apologize for not living up to your expectations. Please note that we have noted your comments and we assure you that we will take the proper actions towards them. We hope that we have the opportunity to welcome you back soon for an improved experience at Kempinski Nile Hotel as we promise you a better experience upon your next visit. Warm regards, Henri Ruiz, General manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2020 par Kempinski Nile Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your valuable rating. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel for another memorable stay. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.
5 sur 5
par un voyageur de 974

Publié le 21 oct. 2019 sur Expedia
Très proche du musée du Caire.excellent petit déjeuner.personnel tres prevenent. Petite piscine.Situation bruyante.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2019 par Kempinski Nile Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your honest feedback. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel for another memorable stay. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 oct. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2019 sur Expedia
Très propres et personnel au Top super sympa restaurant super et accueil sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2019 par Kempinski Nile Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Omar, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your valuable feedback. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel for another memorable stay. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.