Note fondée sur 550 évaluations de clients

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3,6 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
Séjour agréable, personnel attentionné
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par Yasser Bahaa, Gestion de l’hôtel
Dear Clarisse,Thank you for sharing your excellent experience review.Best RegardsYasser BahaaGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Hotels
Super hôtel et personnel accueillant et sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Yasser Bahaa, Gestion de l’hôtel
Dear olfa,Thank you for sharing your excellent experience review.Best RegardsYasser BahaaGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2022 sur Hotels
The staff is very helpful and they really want to find solutions, but the maintainance of the hotel is not enough. Internet connection should be improved for those who work on VPN. The temperature of the water in the shower is not stable and very hot water , coming immediately after cold water , can burn & be dangerous. The bad smell in the room is really not acceptable when the A/C is off ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2022 par Yours sincerely, Yasser Bahaa, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, Thank you for your detailed review with regards to your recent stay with us. Regarding the maintenance issues you found in the room; I assure to you that you will notice the difference on your next visit as the hotel has started already a comprehensive renovation plan for all rooms to enhance the room level and to cover such maintenance issues as well. Please be be sure that our brand main goal is YOUR 100% satisfaction guarantee and we are genuinely care that our dearest guests enjoy our excellent services extended to all of them which certainly reflect our product’s efficiency. Once again our apologies and we look forward to providing a far better experience for you during your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2021 sur Hotels
Good stay, nearby the airport. Excellent service with the shuttle bus. Wifi is correct, and breakfast ok. Bad that the swimming pool close so earlier, and the bar is not open. We need to order from lobby and wait the service to the swimming pool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear William , Thank you so much for your review . Your comments are considered for immediate action . Best Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2021 sur Expedia
Top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2021 par Yasser Bahaa, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback & for taking the time to write about your experience. We delighted to read that you enjoyed your stay. We look forward to welcome you again in the near future. Warm regards from Cairo.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2019 par Yousry Ali General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Raafat, Thank you very much for taking the time to rate your recent stay at the Radisson BLU Hotel, Cairo Heliopolis. I was delighted to deduce that you enjoyed your visit. I would be very grateful if you would be able to provide me with some detailed feed-back in regards to any obstacles you may faced during your stay so we get the 5 stars rating. Please be sure that our brand main goal is YOUR 100% satisfaction guarantee and we are genuinely care that our dearest guests enjoy our excellent services extended to all of them which certainly reflect our product’s efficiency. Thank you once again and we look forward to warmly welcoming you back to Radisson BLU Hotel, Cairo Heliopolis in the near future. Yours sincerely,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2019 sur Expedia
Lavabo bouche et insonorisation mauvaise même en chambre business class!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2019 par Yousri Ali , Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de rédiger votre commentaire. C'est vraiment décevant d'apprendre que nous nous efforçons d'offrir le meilleur service à nos clients. Nous regrettons de ne pas avoir été satisfaits de votre séjour. Nous nous excusons pour votre déception. ta chambre. J'espère que nous aurons l'occasion de vous accueillir à nouveau et de vous montrer que votre expérience cette fois-ci n'est pas la norme. "
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2018 par Yousry Ali, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Daniel, Thank you very much for taking the time to rate your recent stay at the Radisson BLU Hotel, Cairo Heliopolis. I would be very grateful if you would be able to provide me with some detailed feed-back in regards to the obstacles you may faced during your stay so we get the 5 stars rating. Please be sure that our brand main goal is YOUR 100% satisfaction guarantee and we are genuinely care that our dearest guests enjoy our excellent services extended to all of them which certainly reflect our product’s efficiency. Thank you once again and we look forward to warmly welcoming you back to Radisson BLU Hotel, Cairo Heliopolis in the near future. Yours sincerely, Yousry Ali General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2018 sur Hotels
Propreté insuffisante Pas de pression eau dans la douche avec chaud et froid en intermittance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2018 par Customer Care Service, Gestion de l’hôtel
Bonjour Daniel, Dans nos efforts continus d’améliorer encore notre hôtel nous vous remercions de vos commentaires. Nous sommes sincèrement désolés de constater que notre hôtel n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons que vous avez malgré tout profité de votre séjour. Nous espérons aussi avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite à Cairo et nous nous assurerons que votre séjour soit à la hauteur de vos attentes.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2018 par Ahmed Sabry, Gestion de l’hôtel
Dear our Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to rate your experience. We wished you have enough time to give us more details about the weaknesses you faced so we can continually improve our services to get the 5 stars. And we are sorry you did not get the 100% satisfaction about your stay as we always aim. We looking forward to welcome you back again to Radisson BLU Hotel, Cairo Heliopolis, And we will make sure that your next stay to reflect our truly standard of services so that you return more and more. Sincerely Ahmed Sabry General Manager