Note fondée sur 949 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2023 sur Expedia
Service très courtois et serviable
par un voyageur
Publié le 9 août 2023 sur Hotels
par un voyageur
Moyen
Publié le 4 sept. 2020 sur HotelsBad quality price, mauvais rapport qualité prix
problem with hygiene
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2020 par Logan, Gestion de l’hôtel
Hello, we are very sorry that your experience was not up to par this time around. We will share this information with our associates in order to make improvements. Thanks again for your feedback.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2014 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Friendly staff and clean accommodations.
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
The customer service is amazing!
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Hotel maintenance was quick to deal with feces in the hot tub. Some other guests did not respect noise at late hours but Security was quick to control. The Sage restaurant breaky was really good though. The best part of the stay.
However, our room service did not have all the items we requested and the chocolate torte dessert was anything but. More like a hard brownie. Not worth the money. Probably the lowest review I have given to any Delta hotel I’ve stayed at. Sorry. I wouldn’t come back.
par un voyageur
Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
good breakfast
par un voyageur
Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
Most outlets were not functioning in room and TV is outdated for the rate being charged