Note fondée sur 959 évaluations de clients

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4,7 sur 5
98 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

excellent séjour

Publié le 15 janv. 2017 sur Hotels
spacieux et fonctionnel
5 sur 5
par Francois de Québec, QC

Excellent!

Publié le 4 nov. 2015 sur Hotels
8 jours en recherche d'un domicile pour l'an prochain, l'hotel a tout pour plaire, restaurants très bon et service courtois. La réception a même accepter d'imprimer quelques documents et faire quelques photocopies.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Rahul Gulati-Guest Experience Manager, East Hotel, Gestion de l’hôtel
Hi Ruth,Thank you for choosing to stay at East Hotel and I would like to thank you for giving us a perfect score of 5 out of 5. I do hope to have an opportunity to look after you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
We attended a seminar meeting at the property and started overnight. Staff were friendly and accommodating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Rahul Gulati - Guest Experience Manager East Hotel, Gestion de l’hôtel
Hi Kieran,I am very pleased to hear that you found the staff very friendly as well as accommodating. I do hope to have an opportunity to welcome you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Excellent place to stay in Canberra definitely stay here again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Rahul Gulati - Guest Experience Manager East Hotel, Gestion de l’hôtel
Hi Ian,I am very delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay and your kind words truly warm our hearts. I do hope to have an opportunity to look after you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Rahul Gulati - Guest Experience Manager East Hotel, Gestion de l’hôtel
Hi Sara,Thanks for the perfect score and we do hope to have an opportunity to look after you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Rahul Gulati - Guest Experience Manager East Hotel, Gestion de l’hôtel
Hi Nea-Ann,Thanks for the perfect score and we look forward to welcoming you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Rahul Gulati-Guest Experience Manager, East Hotel, Gestion de l’hôtel
Hi David,Thank you for choosing to stay at East Hotel and I would like to thank you again for giving us a perfect score of 5 on 5. I do hope to have an opportunity to welcome you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par East Hotel Canberra, Gestion de l’hôtel
Hi Peter,Thanks for the rating and we do hope to have an opportunity to look after you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par East Hotel Canberra, Gestion de l’hôtel
Hi Jonathan,Thanks for the perfect score and we look forward to welcoming you again.