Note fondée sur 659 évaluations de clients

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4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par BENOIT de STRASBOURG

hôtel juste pour 1 nuit

Publié le 26 août 2015 sur Hotels
Nous avons séjourné 1 nuit et j'avais demandé une chambre avec au 2ème étage, pas de chance, j'étais au RDC, juste devant ma voiture. La chambre était sombre. Endroit bruyant car étant sur axe routier important. Comme d'habitude clim bruyante et pas de 2ème repose bagage pour la 2ème valise du conjoint, a croire que l'on part seul avec 1 seul valise.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024
It was very clean and the staff was very professional. Check in was quick and efficient. The breakfast was really good. The only thing bad that I found was the AC was making a busy signal sound when we got in out room but they quickly got it fixed. The commode in our bath room had to have come from a children's school or they really mis-ordered. It was the smallest commode I have seen outside of a elementary school. It was no taller than 14" and since my husband and I are both tall people, it was very very uncomfortable and hard to set down on and get up. I do hope they remedy that!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Best Western Canton Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. With our remodel we are replacing all small toilets. That was the first item on the list when arranging the remodel. All rooms should be complete by July and we hope that you would consider stay with us in the future to see the great improvements we have made.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2024
So close to the flea market and great breakfast
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Best Western Canton Inn, Gestion de l’hôtel
I do apologize that we did not meet your expectations. I do see that you stayed with us back in January. If you could let me know what problems you had to rate us a 4. I would like to make sure that any problems with your stay can be rectified so that it would not happen in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par fd, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to take our survey!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Best Western Canton Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating.
5 sur 5
par un voyageur

Everything we hoped for.

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
The hotel was clean, well appointed with a comfy bed and pillows. The area was quiet at night and had great access to gas stations and freeways. The staff - both at the front desk & and in the breakfast area - were very friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Best Western Canton Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review. We look forward to your next stay with us in Canton TX.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024
Great breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Best Western Canton Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5 star review
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Best Western Canton Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5 star review. We look forward to your next stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Hotel is in process of being renovated so when I come back it will be fresh and like new. Did have problem with commode running thru which was a little inconvient. Did have plumber in but problem was not resolved
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Best Western Canton Inn, Gestion de l’hôtel
I do apologize about the toilet. We look forward to you returning after renovations.