Note fondée sur 81 évaluations de clients

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4,0 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par Yolande de Kloof

Superbe séjour

Publié le 30 sept. 2015 sur Hotels
Juste un problème avec internet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2016 par Albert Smit, Gestion de l’hôtel
Dear Yolande, Thank you for the 5 STARS! Kind Regrads Albert Smit General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Very bad place, dont go there

Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
I was asking for a silent room and they placed me in a room amongst families with children having some family celebration, everyone shouting in the middle of the night, and staff not doing anything about it. Children screaming and crying from 05:00 in the morning. There was a terrible smell in my bathroom and I mentioned it every day. The first 2 days they tried to fix it and when they failed to fix it, they suddenly said that there was no bad smell… I do NOT recommend and I shall not go that hotel again, they are not living up to what is expected from a Mariott hotel
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 nov. 2023 sur Expedia
Quiet, homely and beautiful hotel away from the hustles and bustles of the city. Staff are warm and caring. Rooms are the perfect size for a vacation.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 nov. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 nov. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2023 par Ricky, Gestion de l’hôtel
HiThank you for your positive all feedback is highly appreciated.