Note fondée sur 884 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2023 sur Expedia
Chambre propre, Hotel tres bien entretenu, Buffet petit déjeuner bien mais sans plus. Belle terrase au dernier étage avec bar.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2023 par GuestRelations, Gestion de l’hôtel
Hi Adrien,We are delighted that you have enjoyed our facilities, and thank you for choosing to stay with us.Looking forward to welcoming you back again soon.Kind regardsRadisson Blu Hotel & Residence team
3 sur 5
par un voyageur

Zerooooo

Publié le 7 mars 2020 sur Hotels
Mon séjour était horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2020 par Monray Smith, Gestion de l’hôtel
Dear Abdennour Firstly I would like to thank you for your constructive feedback from your most recent stay. I must admit that I am deeply saddened by your experienced . I do however hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Monray Smith General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Impeccable

Publié le 25 févr. 2020 sur Hotels
Très bien, très bon service, bien placé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2020 par Monray Smith, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. I am delighted to read that overall your experience was positive about all aspects of your stay .We certainly do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Monray Smith General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Cogolin France

Publié le 6 janv. 2020 sur Expedia
L’accueil et la disponibilité du personnel et du staff. Nous avons particulièrement apprécié le fait que certains salariés parlent Français. Mention spéciale à Safari et à Marzel pour leur gentillesse... Aucune fausse note et de par sa situation géographique, établissement à recommander. Angélique et Chris
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2020 par Monray Smith, Gestion de l’hôtel
Dear Angy & Chris Thank you for providing us with your awesome feedback! I am delighted to learn that we were able to provide you with a another memorable experience during your time with us. We look forward to welcoming you back during your next trip to Cape Town Thank you once again and I will be sure to relay your kind words on to Safari and Marzel. Kind Regards, Monray Smith General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2019 sur Expedia
très bien . dommage qu'il fallait tous les jours rappeler pour l'eau et le café . prévu dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2019 par Monray Smith, General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear, Thank you for taking the time to write a review on Expedia. I am happy to hear that you enjoyed your stay with us but I do want to apologize about the service that your got when asking for water and coffee. I will forward this to the employees and I will make sure this doesn't happen again. My staff and I hope to welcome you again for your next stay with us. Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Bon établissement

Publié le 4 mars 2019 sur Hotels
Hotel bien placé et de très bonne qualité. Petite déception côté ménage avec une absence de gel douche et shampoing durant le séjour malgré des demandes à la réceptions.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2019 par Monray Smith General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Yannick, Thank you for making time to write a review about your past experience at our hotel in Cape Town. I am glad to read that your stay was good. Although, I want to offer my apology for the amenities that should be provided in your room. We hope to see you again should travels bring you back to Cape Town. Kind regards, Monray Smith General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Très bon choix pour visiter le waterfront!

Publié le 27 janv. 2019 sur Hotels
Notre vol a été retardé d’une journée et nous avons dû trouver un hôtel de dernière minute. Cet hôtel est situé à 15-20 minutes à pied du waterfront et donne une vue extraordinaire sur la montagne. Nous avons été très bien reçu, l’enregistrement a été rapide et agréable. Ils ont mis nos bagages en consigne puisque nous sommes arrivées à midi. Le chauffeur de l’hôtel nous a conduit gentiment au waterfront et indiqué ou échanger notre argent. Jean-Marc,le valet, nous reçoit avec chaleur. La chambre est propre et la salle de bain moderne. Les matela sont confortables. Il y a un bar sur le toit de l’hôtel avec une super vue!!! Allez sans hésitez!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2019 par Monray Smith General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Diane, I am so happy to read that you enjoyed your unplanned stay with us. It is great to read that you found out about us and that the staff was so helpful. I am delighted to hear that you could enjoy the breath-taking views of the Table Mountain. I certainly will share your review with our staff and look forward to being able to welcome you back in the near future. Kind Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2019 par Monray Smith, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Carine, Thank you for taking the time to rate our hotel on Expedia. Kind regards,
2 sur 5
par un voyageur

to avoid

Publié le 2 janv. 2019 sur Hotels
very poorly received by receptionist, she was very rude and not helpful, dirty bathroom, hotel not well located
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2019 par Monray Smith, General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Curtis, Firstly I would like to thank you for your constructive feedback from your most recent stay. I must admit that I am deeply saddened that you experienced such inconsistency with regards to our service standards. My sincere apology for the shortcomings in providing you with the Yes I can service we pride ourselves on delivering. We do take every bit of feedback seriously and we will certainly follow the necessary steps to ensure that we look into the areas mentioned in your review. I do however hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Chambre très bien, environs pas génial.

Publié le 6 nov. 2018 sur Hotels
Chambre tres propre. on nous annonce une navette pour aller au Waterfront ou ailleurs mais elle est indisponible 1 fois sur 2. Les environs sont pas rassurants bien que un seul pâté de maison où c'est beaucoup mieux. Pas commercial quand on demande de laisser la chambre à 13h au lieu de midi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2020 par Monray Smith, Gestion de l’hôtel
Dear Samia Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. I am delighted to read that overall your experience was positive about all aspects of your stay .We certainly do hope that we get the chance to welcome you back should your travels bring you to Cape Town again. Kind regards, Monray Smith General Manager