Note fondée sur 337 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur de Levis

Publié le 15 avr. 2023 sur Expedia
Hôtel très correct malgré les mauvais commentaires. Petit dej simple mais ok. Très bon rapport qualité prix. On en a eu pour le prix payé. La chambre avait une fenêtre qui serait à remplacer, on ne voyait pratiquement pas dedans mais c est un détail. Hotel un peu défraîchi mais bien entretenu. Lit assez confortable. Des murs de carton, et mal insonorisé mais pour une nuit, ça a fait notre affaire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2023 par Dannielle Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Chère Nicole,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre sondage auprès des clients. J'apprécie vos commentaires concernant votre récent séjour au RED ROOF INN CARROLLTON. Les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services. Nous sommes désolés de lire que l'entretien de la propriété n'était pas à votre niveau et que le problème des murs était mince, cependant, nous sommes conscients que vous avez été satisfait de votre séjour pour la nuit, vous avez aimé notre excellent petit-déjeuner et notre bon rapport qualité-prix . Les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d'avoir partagé votre expérience. J'espère que vous reviendrez dans notre hôtel ou dans l'un de nos autres emplacements de marque à l'avenir.Sincerely,Dannielle Rediresponse Specialist
2 sur 5
par un voyageur de Carrollton

Publié le 7 nov. 2018 sur Expedia
Cest un hotel retaper ,propreté laisse a désirer . pas d'ascenseur. Et le dejeuner très ordinaire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2018 par L. Smith , Gestion de l’hôtel
Bonne journée! Merci de nous laisser savoir sur votre séjour avec nous à Carrollton KY. Nous espérons que vous reviendrez et vérifier tous les changements que nous faisons dans les chambres de l'hôtel. Nous espérons que vous avez des voyages en toute sécurité et une merveilleuse saison de vacances!
5 sur 5
par Karim de Allenjoie

Louisville

Publié le 25 juin 2016 sur Hotels
Très bon rapport qualité prix avec une piscine vraiment cool
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par LaTunde RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Brenda, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN CARROLLTON and I appreciate your 2/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,LaTundeRed Roof Management RediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Carla RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Folaranmi, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn Carrollton and I thank you for your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,CarlaRed Roof Management RediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Dannielle Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Joseph, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN CARROLLTON and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely, Red Roof Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
There’s some doorbell chime going off late night/early morning. We were on the ground floor & every time the guest on the second floor moved/ turned over in bed, we heard them. Good breakfast and the housekeeper/ breakfast attendant was friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Dannielle Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Carol,Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF INN CARROLLTON. We appreciate you letting us know that you had a noise disturbance after hours. We are sorry for this issue, but are happy to read that we provided you with good breakfast and friendly staff. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We would love to have another chance to provide you with a better experience the next time you're in town. Sincerely, Red Roof Management
4 sur 5
par un voyageur

good stay

Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
the room while it was comfortable and clean had a door that was put on crooked and ended up having a large gap between door and lock so had to use the safety lock to keep it locked.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Toni-Ann RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Debra,Thank you for choosing to stay at our Red Roof Inn Carrollton. I appreciate your 4/5 score following your stay and your comments towards the rooms cleanliness/comfortability being apart of your highlights, but you indicated that your experience was hindered by a issue you found with the door. This is truly regrettable to hear and I appreciate you making us aware. I do hope that you will return to our hotel, or any other Red Roof in the future.Sincerely,Red Roof Management
2 sur 5
par un voyageur

Rr

Publié le 27 janv. 2024 sur Hotels
Hotel was ok but couldn’t get tv working. Couldn’t get power to the lights or charge phone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2024 par Toni-Ann RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Red Roof Inn Carrollton. The issue that you've brought to my attention regarding a broken TV and no power in the lights in your room. Your concerns will be escalated in order to have them addressed. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business.Thank you for sharing your concerns and I hope you will have a better stay in our future travels.Sincerely,Red Roof Management
3 sur 5
par un voyageur

Très bon déjeuner

Publié le 24 janv. 2024 sur Hotels
Beaucoup de choix au déjeuner, c’est rare qu’ils y a autant de bons choix dans un déjeuner inclus. Dans la chambre, la lampe et la télé ne fonctionnaient pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par LaTunde RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Chère Lucie,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête auprès des clients. Nous apprécions vos commentaires concernant votre récent séjour au RED ROOF INN OCALA. Chez Red Roof, nous sommes heureux de savoir que vous avez été satisfait des bons choix inclus dans le déjeuner. Cependant, concernant votre commentaire sur la lampe et la télévision, celui-ci sera pris en considération et partagé avec la direction pour résoudre les problèmes. Les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus chez Red Roof car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d'avoir partagé votre expérience. Nous avons hâte de vous voir lors de vos futurs voyages.Sincèrement,LaTundeGestion du toit rougeSpécialiste RediResponse