Note fondée sur 88 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Je recommande ++ pour les road trip

Publié le 7 août 2022 sur Hotels
Accueil parfait situation parfaite séjour parfait !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par Mia Cauley/owner, Gestion de l’hôtel
Thank you so much!
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 déc. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Won’t stay there again.

Publié le 20 nov. 2023 sur Hotels
Room smelled bad like cigarettes bathroom window was open and would not lock there weren’t any chairs in the room could hear the neighbors talking throughout the night couldn’t watch tv because the hdmi cable was missing the lady at the front desk said it happens all the time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2023 par Mia Baker owner, Gestion de l’hôtel
our sincere apologies
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2023 sur Expedia
Older motel but the bed was comfortable the water was hot the pressure was great. Chris at check-in was very friendly. TV didn’t work properly but Chris tried to fix it. It was late so it ended up being ok to not have television. We appreciate the pet friendly aspect. The bar/restaurant was lovely. The remodel is beautiful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2023 par Mia Baker owner, Gestion de l’hôtel
thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2023 sur Expedia
The people were amazing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2023 par Mia Baker owner, Gestion de l’hôtel
thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2023 sur Expedia
Challis, ID doesn't have many choices when it comes to hotels/motels.The Roadhouse Inn has rooms on the same level as other local properties. I wanted to love it...but i dont. The sheets need to be updated; same for the towels and pillows. Id bring my own and sleep in my own sleeping bag. With that said. The staff is amaizing. They wanted to be sure we were comfortable. BIg smiles and very accomodating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2023 par Mia Baker owner, Gestion de l’hôtel
we will work on these items thank you for the feedback
2 sur 5
par un voyageur de Rock Springs

Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
rooms need updating linensvery worn, light bulbs burned out, maintenance is much needed. TV and WIFI not working no one would come and help to busy with bar in restaurant. I guess too short of help to cover bases. Promised to help after three calls be there in minute but never showed. We have stayed here three times over the years but will not be back. New remodel on bar and restaurant very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par Mia Baker owner, Gestion de l’hôtel
thank you for the feedback, safe travels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2023 par Mia Baker owner, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback Kelly
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2023 par Mia Baker owner, Gestion de l’hôtel
thank you for the feedback
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par Mia Baker owner, Gestion de l’hôtel
thank you