Note fondée sur 32 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par Pushpinder de France

Jacuzzi H.S'

Publié le 31 oct. 2013 sur Hotels
Nous avons été contrainte de changer cinq fois notre chambre pour de multiples causes . ( chambre très sale; L'un des chambres avait pas de rideau sur la baignoire ; d'autres chambres n'avaient pas de protection sur la pompe d'inspiration du jacuzzi ; le sèche-cheveux fait des étincelles; Des serviettes salle avec des taches ; la clim fait office d'un tableau !!! H.S. ; Des éclairages plafonnier sans protection; Etc... ) je déconseille vivement cet hôtel à moins qu'ils change leurs politique de gérer les chambres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2019 par ., Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us during your recent visit and sharing a review. We appreciate your valued views and it has been shared with the concerned team and we hope you will continue to recommend our hotel to your friends, family and company. Our sincere apologies if any kind of hassles faced during the stay. We look forward to welcome you again in future with our best hospitality services.
4 sur 5
par un voyageur

Nice Hotel

Publié le 23 mai 2023 sur Hotels
Lovely room and good value for money. Friendly staff and nice restaurant.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 avr. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 févr. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2022 sur Expedia
Property is not at all equipped with latest required maintenance facilities. and staff are not trained. The Room rates are very much higher side as compared to services provided.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2022 sur Expedia
Overpriced for the services provided. Had no welcome drinks or atleast water for a person checking in. The room was a non smoking room and found cigarette buds in the room. Lights were not in good condition. Had no jet in faucet. When ordered for drinks they had no drinks available . Minibar was empty.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 févr. 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2021 sur Expedia
Room was not clean enough. Washroom was also not upto mark. Receptionist was rude. Only food was good.
4 sur 5
par un voyageur

Rooms are good ,staff is OK. Smoking is concernen.

Publié le 20 août 2019 sur Hotels
We had booked 03 Rooms from 18 to 19 Aug. All rooms were having smell of smoking . When we checked IN , and entered in rooms , it was full of smell of smoking . Though , smoke detectors are placed , still it seems that guests are smoking . Strictly smoking should be prohibited. Secondly , For making tea , coffee , kettles for hot water area not placed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Tomar, Gestion de l’hôtel
Dear Guests, Thank you very much for Reviews & Ratings, We Appreciate Your Valued Views And Our Sincere Apologies If Any Kind Of Hassles Faced During Stay. We Hope To Deliver Even Better Hospitality Services In Future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2019 par ., Gestion de l’hôtel
Dear Sir Greetings from Hotel Rajshree!! Thank you for your valuable feedback.We are happy to know that you liked our services & staff co-operation.We are happy to serve you better in future. Thanks