Note fondée sur 31 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par alexandra

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2015 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 janv. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de JAPAN

Publié le 5 janv. 2020 sur Expedia
三回目の滞在でしたが、AIロボットが導入していることにびっくりした。朝食の種類は豊富でよかったです。
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 oct. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 oct. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mars 2019 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 avr. 2018 sur Hotels
1 sur 5
par Kevin Teter de USA

hotel scams you on swimming pool

Publié le 14 déc. 2017 sur Hotels
terrible hotel charges you about 20 dollars for a swim cap in order to go swimming after you pay 75 dollars a night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2017 par Yuki, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your stay in New Century Grand Hotel. We do apologize for having caused you such inconvenience because the swim cap. All hotels are required with the swimming cap in the pool, because the pool chemicals will damage your hair.We will continue improve the quality of service and product improvement. New Century Hotels always hope to give you a pleasant experience beyond your expectation. We sincerely look forward to your visit again!
3 sur 5
par YuiSoon

Publié le 30 août 2017 sur Hotels
장춘 공항과 멀어서 아쉽습니다. 장춘 서쪽에 지역에 위치하고 있어서 , 와이파이가 너무 늦습니다.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2017 par Yuki, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your stay in New Century Grand Hotel. It will be cost 45 minutes from our hotel to the Airport. Because the airport is far from the center of the city. And we do apologize for having caused you such inconvenience because the internet. If you have anything else, you can contact"0", we will solve as soon as possible. For example, send you a router. We will improve this problem as soon as possible.Thank you again for your comment and we sincerely look forward to your visit again!