Note fondée sur 266 évaluations de clients

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3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Bof

Publié le 18 oct. 2022 sur Hotels
Hôtel 2 étoiles donc il ne faut pas s'attendre à du grand luxe. Personnel peu avenant. Chambre très humide (les draps étaient moites, condensation sur les vitres) mais spacieuse. La propreté dans les toilettes est à revoir. Même si le petit déjeuner est inclus dans le prix, après avoir vu les produits, nous avons préféré faire l'impasse dessus. Parking gratuit mais il faut être réactif pour avoir une place car les places sont limitées. Assez bien situé pour aller au centre ville de Rochester à pied.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2022 par Reception Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We welcome feedback from all of our guests and will pass your comments to the management team.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Pratique

Publié le 27 juill. 2019 sur Hotels
Pratique pour aller sur Londres, la gare est 5 mn à pied et il y a un parking gratuit dans l'hôtel. Le vieux Rochester est à 15 mn à pied. L'aménagement est standard. Le personnel est aimable et prêt à fournir des renseignements.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2019 sur Hotels
Hotel très bien placé pour visite du Chatham Historic Dockyard Personnel agréable et efficace Bonne cuisine
4 sur 5
par un voyageur

Lovely environment.

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
I had a fantastic time at the hotel's birthday party. The environment is clean, there is parking space, and the hotel is not far from the town centre. The only issue I had was with the breakfast, which was not self-service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par St .George Reviews Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review we welcome all feedback from guest to improve our level service we hope to welcome you back next time your in the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par St.George Reviews Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review We hope to welcome you back next time your in the area
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par St. George Reviews Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback score we hope to welcome you back next time your passing through the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par St.George Reviews Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback score we hope to welcome you back next time your in the area.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
I was disrespected on the personal level, when as a loyal customer, booked and paid for the room in advanced, upon checking, I was asked to give my bank details. When I've said that I've paid online through the app, I was told that, it is to provide the extra security measures. When I have asked what security measures; I was publicly told, that it is "just in case" if I "will damage the room"! I was a geuest of this hotel many times, and I have never recieve any information or complaint about my stay. Data provided to use the car park; including name, phone number and reg. number are stored on the paper form available to view to anyone who is signing in, which sims to be evident breaching of Data Protection Act.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par St.George Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Good Morning Due to recent policy updates to the hotel we are now asking for everyone who has booked through a third party website to provide their own card details on file for security reasons.Such as for example extending your stay to other reasons in most extreme circumstances such as damages to the property. We are sorry that you felt singled out by this but we can assure you this is not the case every guest upon check in is asked to provide this now. As for the car parking situation this list is usually only kept up on the side for a guest to sign in their car once the guest has left to check in to the room this is removed to behind the desk. under the watchful eye of duty receptionist so we will get the management team to look into this for you. Thank you for your feedback. Kind Regards