Note fondée sur 12 évaluations de clients

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3,6 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Has seen its best days- pool the highlight of the

Publié le 19 janv. 2023 sur Hotels
Location is great but the place is unfortunately poorly maintained. Rooms are ok but bathroom was dirty. Closet broken as well as rack for hanging towels. Pool has a spectacular view but extremely limited opening hours. Breakfast very basic. Be aware of mosquitoes, there are a lot!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 déc. 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Disappointing in almost every aspect

Publié le 7 août 2020 sur Hotels
Photos lie, probably taken ages ago. The room was less than basic, uncomfortable hard mattress (and I've lived in Thailand for many years), 1 small pillow, no toiletries, not so clean room, dusty balcony, wood chairs no pillows. Breakfast was terrible. I understand 100% they don't offer breakfast buffet in these difficult times (it felt like we were the only guests), but Nescafe and Coffee Mate?? We are in the coffeeland! The quality of the food was bad, with the exception of 2 super fresh eggs from the roaming hens. All in all, a disappointing experience that doesn't match the reviews and the photos.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2020 par chiangrai lake hill resort, Gestion de l’hôtel
We have to apologize for the mistake,and will keep your opinion to improve be better.
2 sur 5
par un voyageur

Below Expectations

Publié le 21 juin 2020 sur Hotels
Not obvious where to check in (nobody at the office), had to call them. Pool far from room (but looked good). Room said to include minibar but didn't. No room service - had to ask 3 times to get new water. Room pictures had a chair for working at the desk, but there was only a small stool, not ideal for work. Bathroom had a prison vibe. Okay bed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2020 par chiangrai lake hill resort, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comment, we will improve our service.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2020 sur Expedia
The room I was guided to first changed the room because it smelled moldy. Hot water does not come out on cloudy days if you are making hot water with sunlight.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 janv. 2020 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 nov. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2019 sur Expedia
前台員工非常有耐性協助住客提供旅遊景点,值得一贊!入住還升級房間,泳池十分漂亮,還境清静,早餐也不錯的,但健身室不是常開,要通知員工才開,、但酒店離市區購物点太遠了太不方便,每次出入都要叫Call Grab非常不便!除交通出入不方便外,整體郁算不錯的
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juin 2019 sur Expedia