Note fondée sur 906 évaluations de clients

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3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2023 par James, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback! We hope next time you are here is a better experience!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

heck in horrible

Publié le 3 août 2020 sur Hotels
Un Check in deplorable, plus de 40 minutes pour avoir les cles d'une chambre sur les deux. Pour recuperer la deuxieme nous sommes obliges de refaire la queue ... et la fille a la reception etait plus que desagreable. Heureusement le personnel que nous avons eu apres etait agreable ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2020 par FD , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time out to write a review. We certainly apologize that your check in was lengthy and you did not receive a warm welcome. There was a follow up made in the system and we hope you book with us again to show you are true HGI warm welcome. Again, thank you so much,
4 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 22 oct. 2019 sur Expedia
Établissement propre et équipements OK (piscine et salle de sport) Petit déjeuner sympa mais personnel peu souriant...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2019 par Jala M. Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Good evening Morgan, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. As a Hilton Honors member, you are among our most valued guests. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2019 par Jala M. Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Good evening Serge, Thank you for choosing to stay at the Hilton Garden Inn Cleveland Gateway. We appreciate you taking the time to provide your feedback on the Guest Satisfaction Survey. Providing the highest level of hospitality and comfort to our guests is our number one priority. We hope to serve you again whenever your travels bring you back to Cleveland.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mai 2024
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2024
Could use some updating.
5 sur 5
par un voyageur de Seville

Publié le 9 avr. 2024
Even though there was a capacity crowd due to the Final Four, Guadians Home Opener and Eclipse, the staff was calm, friendly and efficient
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Expedia
Great price and convenient location.
5 sur 5
par un voyageur

Good location for stadiums

Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
Our stay was good. My only complaint is that the bathroom had clearly not been cleaned prior to us checking in. The counter was dirty, the toilet paper roll ripped and nearly empty, and a used toothbrush and toothpaste on a shelf.