Note fondée sur 76 évaluations de clients

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2,1 sur 5
40 % des clients le recommandent
2,4 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
2,1 Confort de la chambre
1,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2022 sur Expedia
We didn’t actually have a reservation, even though Expedia said that we did.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2022 par Jay, Gestion de l’hôtel
I’m sorry to hear that but we haven’t had any rooms available all this year I believe I talk to you yesterday and as I said we haven’t had any reservations we do keep a couple of rooms open but only for walkins and they were already taken they’re not even on the site so I apologize what Expedia said to you but giving me one out of five for nothing that I did I did recommend 3 other places So again to reiterate we did not have any rooms available online all this year
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2019 sur Hotels
They let us check in early we had a wedding to get to.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2019 par Jay, Gestion de l’hôtel
I like to thank you for staying with us sorry it took me a little while to get back to you Hope you had an enjoyable day and a good time at the wedding and I again thank you For staying with us
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2019 sur Expedia
The motel was a little bit outdated, but clean, quiet. The fridge was very noisy.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 sept. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2019 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Couldn’t even stay here.

Publié le 19 août 2019 sur Hotels
So dirty we could not stay. Had to drive another half hour at night because the condition of the room was so bad. Smelled awful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2019 par Jay, Gestion de l’hôtel
I apologize for the condition but you were given a refund in full
1 sur 5
par un voyageur de hayward

Publié le 15 août 2019 sur Expedia
came back from the lake and our door was wide open and left open all day long
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2019 sur Expedia
Very neat little hotel, super-friendly staff. Loved it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2019 par Jay, Gestion de l’hôtel
Thank you very much and I’m glad you enjoyed your stay up with us hope to see you again I know it was anonymous but if you come back please let us know and again thank you
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2019 par Jay, Gestion de l’hôtel
If you could please give more details that way we can address them for you