Note fondée sur 955 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Coimbra agréable

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Bel hôtel avec parking et près du centre. quartier calme au bord du fleuve
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par Helena Sequeira, Gestion de l’hôtel
Greetings from NH Coimbra Dona InêsThank you for your notes. We are glad that you enjoyed your stay in Coimbra and took good note on your comments.Looking forward to welcome you back soon in Coimbra.Kind regardsHelena SequeiraGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par Helena Sequeira, Gestion de l’hôtel
Greetings from NH Coimbra Dona InêsThank you for your notes. We are glad that you enjoyed your stay in Coimbra and took good note on your comments.Looking forward to welcome you back soon in Coimbra.Kind regardsHelena SequeiraGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Helena Sequeira, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon,Thank you for your comment.We hope to welcome you again in NH Coimbra Dona Inês CoimbraHelena SequeiraGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Tres bon hotel

Publié le 6 juill. 2023 sur Hotels
Tres bon accueil, hotel tres confortable et tres propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2023 par Helena Sequeira, Gestion de l’hôtel
Salutations de NH Coimbra Dona InêsNous vous remercions pour votre commentaire.Nous espérons vous revoir bientôt dans notre Hotel.Cordialement,  Helena SequeiraDirecteur général
5 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel

Publié le 29 mai 2023 sur Hotels
Hôtel très bien situé avec son propre parking. L’accueil du personnel est cordiale, malgré une erreur dans la chambre qui a été réglé rapidement, nous ne regrettons pas notre séjour. Les lits sont confortables et le petit déjeuner propose de nombreux choix. Cet hôtel mérite ses étoiles
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2023 par h, Gestion de l’hôtel
Salutations de Hotel Dona InêsNous vous remercions pour votre commentaireNous espérons vous revoir bientôt dans notre Hotel.Cordialement,  Helena SequeiraDirecteur général
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2023 sur Expedia
Great location especially if you travel by bus within the country as bus station is 3 minutes away. Front desk staff was courteous and very helpful with our questions. The restaurant however was a bit of a disappointment with small portions and an 18 euros error in the bill (wrong price for the wine). Mistakes happen to all of us. In this instance, we would have appreciated to be offered a complimentary desert or a drink as a mark to express some kind of an apology.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2023 par Helena Sequeira, Gestion de l’hôtel
Greetings from NH Coimbra Dona InêsThank you for your notes. We are glad that you enjoyed your stay in Coimbra and took good note on your comments about our location.We are sorry that we did not meet up with your expectations. Your remark was immediately subject to an inquiry as it does not fit the standards of service that Hotel Dona Inês provides to our guests, therefore please accept my sincere apologies for any inconvenience caused during your stay. Looking forward to welcome you back soon in Coimbra.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2022 par Helena Sequeira, Gestion de l’hôtel
Greetings from Hotel Dona InêsThank you for your notes. We are glad that you enjoyed your stay in Coimbra and took good note on your comments.Looking forward to welcome you back soon in Coimbra.Kind regardsHelena SequeiraGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2022 par Helena Sequeira, Gestion de l’hôtel
Greetings from Hotel Dona InêsThank you for your notes. We are glad that you enjoyed your stay in Coimbra and took good note on your comments.Looking forward to welcome you back soon in Coimbra.Kind regardsHelena SequeiraGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2022 sur Hotels