Note fondée sur 246 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2023 sur Expedia
I canceled all three rooms at the front desk after seeing the condition of the facility.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 août 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2023 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur de Bardstown

Publié le 24 mai 2023 sur Expedia
Needs more light fixtures, receptacles that work, coffee machine broke in room, bare continental breakfast, no room service for towels or vacuuming or trash, no ice machines but new one not unboxed yet, no pool as of 5/20/23 still covered.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2023 sur Expedia
Most disgusting room I’ve ever stayed in, mattress wasn’t clean bedding had cigarette burn holes. Dirt all over the floor upon check in and the bathtub was filthy. Mold on the wall by the ac unit. Electrical wires sitting on the floor behind the bed.
2 sur 5
par un voyageur

DUTCH INN REVIEW

Publié le 5 nov. 2019 sur Hotels
THE DUTCH INN IS IN A GREAT LOCATION AND THE HOTEL HAS BEEN AROUND FOR QUITE A WHILE. THE ROOM WAS DATED BUT IT HAD NOT BEEN CLEANED LIKE WE EXPECTED. THE BREAKFAST BUFFET WAS GREAT.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 oct. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 oct. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2019 sur Expedia
Very nice building, polite staff. Would stay here again