Note fondée sur 22 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
50 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
Older property, but clean. Breakfast choices align with the cheaper cost of motel. Overall, good experience and I would stay again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2023 sur Expedia
Economical stay. Cheaper and better service than the other hotel in town. Pleased to see the new microwave and small refrigerator.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2023 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2022 sur Expedia
Comfortable beds and spacious suite. Breakfast is spartan
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juin 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2022 sur Expedia
Property was poor condition and several things were not working. In coronation there are 2 motels and both are in the same condition. This is probably the better of the two but neither are good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2022 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review at our motel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2021 sur Expedia
Friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2021 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! we are making effort to serve more clean and cozy.
5 sur 5
par un voyageur de Ponoka

Publié le 12 nov. 2021 sur Expedia
Staff pleasant, room clean. Good beds and big tv.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2021 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! we are making effort to serve more clean and cozy. I hope to see you again next time.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2021 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur de Calgary

Publié le 3 nov. 2020
The renovations they advertise are a sham. My room (140) had a bed cover with cigarette burns in it. The shower tile that was “renovated” was the worst I’ve ever seen. The breakfast buffet which was supposed to be open at 6am didn’t have warmed up food(sausages). Even though I had a 3 day reservation, my girlfriend and I left after 2days.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2020 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I will try to provide better service by referring to your comments.