Note fondée sur 562 évaluations de clients

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3,7 sur 5
68 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2023 sur Expedia
Bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par Devorine RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Salut Dominique,Merci pour vos commentaires et je suis heureux d'apprendre que nous avons un bon rapport qualité-prix. Les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci d'avoir choisi le Red Roof Inn Cortland. Nous espérons que nous aurons l'occasion de vous revoir à l'avenir.Sincèrement,Devorine Spécialiste RediResponse
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Olivia RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Jean, The staff at the Red Roof Inn Cortland and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,OliviaRediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2023 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Olivia RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Claudiu, The staff at the Red Roof Inn Cortland and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,OliviaRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2023 par Chevanese RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Francis,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn Cortland and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,ChevaneseRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2023 par Xao RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your perfect rating with us, Denis. Our staff at the Red Roof Inn Cortland was especially delighted to know that we earned this following your stay. We aim to deliver a positive experience to all our guests and we were happy to know that you were satisfied with your stay. However, we would love to hear about your stay, so please feel free to share. Once again, we would like to extend our gratitude for your rating. It would be our pleasure to host you under our roof again in the future. Appreciatively, XaoRediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2022 sur Expedia
Bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay with us! We're glad to hear we were a great value for the money. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2022 sur Expedia
Très recommandable 👍👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for recommending us. We hope to see you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you taking the time to rank your stay. We hope you stay with us again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2020 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 déc. 2019 sur Hotels