Note fondée sur 315 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Herblay - France

Etape au Tennessee

Publié le 4 août 2018 sur Hotels
Très bonne étape au Tennessee. Environnement calme et boisé Acceuil parfait, belle chambre.
5 sur 5
par un voyageur de Grandview

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
The property was great. The Hampton policy for pets is ridiculous at $75 dollars plus a $50 refundable charge.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par AY, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review Peggy. I just wanted to clarify that the pet fee charge is covered by that original 50 incidental fee so it shouldn’t have held 125 dollars just the 50 then an additional 25 to cover the pet fee. Other than that I do hope you enjoyed your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Very nice, updated

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
It was clean and comfortable I brought 2 small dogs, very accommodating I could not figure out the thermostat, I should have called for help.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par AY, Gestion de l’hôtel
Thanks Sheryl for the review. Yes, please anytime you have an issue please contact our front desk team and we will be glad to assist in any issues you are having.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
It was nice, quite andcomfortable!
4 sur 5
par un voyageur

Close range

Publié le 3 févr. 2024 sur Hotels
The place has been reinvented and is nice. Big TVs, soft bed, cozy sheets, big soft pillows. Direct TV. However the shower did not work, would not engage. There was a roach on the wall above the toilet. But we enjoyed our stay! P.S. its close to all the restaurants and bars!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par AY, Gestion de l’hôtel
Thanks Brad for the review. Will definitely have maintenance check for the issues you had while you were here. Other than that I am glad you enjoyed your stay. Come again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2023 sur Expedia
Their continental breakfast was limited and unappealing. While I understand the gear toward "holiday" flavors i think not having a plain option is a lack of for sight
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2023 par AJY, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for your feedback. Do you mind me asking what you meant by the plain option? If it was geared at the waffles we do offer the plain option along with the pumpkin daily. Other than that I hope your stay went well.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 nov. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par AJY, Gestion de l’hôtel
Glad you enjoyed your stay. Come again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 oct. 2023 sur Hotels