Note fondée sur 936 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Pour une nuit surtout pas plus

Publié le 18 juill. 2022 sur Hotels
Séjour correct sans plus. Grande chambre et énorme salle de bain. Petit déjeuner affreux. Piscine et sauna vraiment sales.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks for your stay and the comments. I appreciate your feedback and telling us the positive and negative aspects. My apologies for the inconvenience. We shall investigate and work further to improve the amenities and hospitality based on your observations. Guest feedback is important to us for improvement. Hope to welcome you again soon. Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur de Morcenx

Publié le 12 juill. 2022 sur Expedia
Good staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I would like to take this opportunity to thank you for your recent stay at the Best Western Plus Northwoods Inn. We are happy that you were delighted with your stay and the staff's hospitality. I have shared the comments on your stay with the team. We would love to welcome you back again. Assuring you of our best attention at all times. Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

A conseiller comme étape

Publié le 4 juin 2022 sur Hotels
Bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your stay at the Best Western Plus Northwoods Inn. We honestly believe that your stay was very good and matched your expectations. Guest satisfaction is, of course, a big reward for our hospitality. It was our privilege to serve you and hope you will give us more opportunities to do so. Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Passez votre chemin

Publié le 16 août 2019 sur Hotels
Hôtel défraîchi, décoration dépassée. Il s’agit d’avantage d’un motel que d’un hôtel et pas un trois étoile. Nous avons eu une chambre donnant directement sur le parking, sale et aux meubles vieillots. Après avoir appelé l’accueil et après un changement de chambre pour une qui sentait mauvais, nous avons enfin eu une chambre propre et correcte. Cela nous a bcp fatigués.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2019 sur Hotels
Chambre très bruyante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Hi, Guest, Thank you for your stay at the hotel. We are very much concerned with your feedback. Our apologies for the bad experience due to noise from the adjoining rooms. Our endeavor is to offer a nice stay to all our guests but failed this time. Actions shall be taken to improve everything on war foot and you can have a good stay next time. Hope you will reconsider. Sincerely, Hotel Manager.
4 sur 5
par jonathan

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Steve,Thank you for your stay. Your rating is very much encouraging and motivating for our hotel & staff. We continuously make efforts to better our hospitality and guest comfort. It is a pleasure to serve guests like you and your rating shall motivate us to better our hospitality. We look forward to welcoming you again.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Easy access
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Jamie,Thank you for your perfect rating! We're glad to hear that you found our hotel to have easy access. We appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon!Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
There were a lot of homeless people in the general area. The room was very noisy (could hear the upstairs neighbors a lot). The hot tub, pool and sauna were all out of order. On the upside, the staff were very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for sharing your experience with us. We're pleased to hear that you found our staff to be very nice. However, we sincerely apologize for the challenges you encountered during your stay. We understand the importance of a peaceful environment and are sorry to hear about the noise from upstairs neighbors and the inconvenience of the out-of-order hot tub, pool, and sauna. Your feedback is invaluable, and we will use it to improve our services and facilities. Hope you will visit again. Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Avertised hot tube and pool . no such amenity. Need one night refund from Exdedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Nigel S,We apologize for any confusion regarding the amenities. Please contact the third-party booking site directly to discuss your request. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to provide a better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager