Note fondée sur 556 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
66 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur de Terrell

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
They charged me an extra up fee upon arrival. After Expedia charged me the full stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alexander,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Muy buen!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hola Ruth,¡Gracias por la calificación perfecta!Lilith#Equipo6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Very nice upgrade. Clean and great smells in the air. Please bring back free breakfast
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
Well, it would’ve been perfect if the building had hot water to shower
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Donny, Gestion de l’hôtel
Sorry for inconvenience, yes we did have water heater problem due to freezing weather, it was resolved after few hours Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2023 sur Expedia
I pay 2times
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2023 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2023 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia