Note fondée sur 62 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de France

Good value for money. Simple and clean.

Publié le 25 juill. 2018 sur Hotels
Simple, clean, noisy, but nice overall.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2018 par Kahrla, Gestion de l’hôtel
Hi Martial, thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Kahrla, Gestion de l’hôtel
Hi Christopher, we apologize we did not meet your expectations. You may send us message with your comments. Hope you will consider staying with us again. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Was on quite residential street. No dogs running around. Easy to walk to corner and get taxi. Everyone there working hard to make your stay so pleasant. Ty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Kahrla, Gestion de l’hôtel
Hi Michael, thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Do visit us again .
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Kahrla, Gestion de l’hôtel
Hi Clarita, thank you for staying with us and hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Staff was very friendly, helpful and hospitable. Our room was clean, but had a strange odor, was too “bright white” and noises carried throughout the building.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Kahrla, Gestion de l’hôtel
Hi Timothy, thank you for staying with us and giving your feedback. Do visit us again.
2 sur 5
par un voyageur

Besser nicht buchen

Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
Leider bin ich von dem Service sehr enttäuscht! Bei der Anreise und Check-In versuchte man mir ein anderes Zimmer als gebucht zu geben! Die Badezimmer Ausstattung ist mehr als sparsam! nach dem Duschen ist das ganze Bad mit Wasser nass. Das Frühstück besteht aus einer Tasse Kaffee und einem in der Microwelle aufgewärmten Brötchen! Geschmacklich eine Katastrophe! Besser nichts essen! Im Zimmer sind kaputte Fliesen an denen man sich verletzen kann!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Kahrla, Gestion de l’hôtel
Hi, we do apologize we did not meet your expectations. To keep our rates low, we serve minimal breakfast. We will definitely check the tiles and fix them. Thank you and we hope you consider staying with us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par Kahrla, Gestion de l’hôtel
Hi Maria, thank you for staying with us. Do visit us again. Stay safe!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Ralph, Gestion de l’hôtel
Hi Dave, we do apologize if we did not meet your expectations. Please send us an email for your concern. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2023 sur Expedia
Clean place, excellent staff very helpful and polite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2023 par Paw, Gestion de l’hôtel
Hi Susan, thank you for staying with us and giving your feedback. It was our pleasure serving you. Do visit us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2023 sur Wotif
My overnight stay was excellent. Will recommend to friends/ family, and will be back next time in Davao. Very happy !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2023 par Ralph, Gestion de l’hôtel
Hi Shane, thank you for staying with us and it was our pleasure serving you. Do visit us again.