Note fondée sur 341 évaluations de clients

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2,3 sur 5
30 % des clients le recommandent
2,3 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,3 Confort de la chambre
2,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juill. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juin 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2019 par dave, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay with us.We hope you enjoy your stay and let us know how we do better for your future stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2019 sur Hotels
It was a very quit hotel and very comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2019 par david, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback and we will try 10 out of 10 for any future stay with us.
1 sur 5
par un voyageur

Disgusting!!!!

Publié le 9 août 2019 sur Hotels
The single most disgusting experience of my life. I left with over 100 bed bug bites and none of mine, my wife, or my 19 month old babies clothes. All of our things gone. And I was threatened with either take a refund for one of two nights or get nothing. Not only should they owe for the other night, they should have to pay my hospital bill and replace all my stuff. O yea had to go to hospital and get anti biotics I was bit so many times. Luckily my daughter only had a few and my wife like 10, but I'm covered. My left arm alone has 50 and is swollen to twice its normal size. Its so gross they even had a mushroom growing in the hallway out from under the carpet, SO DISGUSTING!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2019 sur Expedia
Room poorly cleaned after last guest ...especially bathroom. Beds sloppily made. Walls had holes (broken drywall spongy). Overall room gave appearance that was typically rented out for proposes other than an overnight stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2019 par david, Gestion de l’hôtel
Thank you for feedback and we are extremely sorry for the inconvenience you have we will work on that and make sure everything should be good for future stay
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 avr. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de Columbus

Publié le 30 mars 2019 sur Expedia
Was told this offered continental breakfast, only coffee available
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2019 par DAVID, Gestion de l’hôtel
WE WILL MAKE SURE ALL THE WEBSITE WILL HAVE THE MOST UP TO DATE INFO ABOUT THE HOTEL AND SORRY FOR THAT.THANKS FOR YOUR STAY
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2019 par DAVED, Gestion de l’hôtel
WE ALREADY UPDATED BREAKFAST POLICY ONLINE WITH ALL WEBSITE WE DO NOT OFFER THE CONTINENTAL BREAKFAST, WE ARE SORRY TO FOR THAT AND CHECK AGAIN WITH ALL WEBSITE WILL HAVE THE RIGHT INFO.THANKS FOR THE STAY
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 nov. 2018 sur Expedia