Note fondée sur 10 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
Jeg havde en udmærket oplevelse hos Foxoso. Udenfor hotellet var ikke rart. Det var ikke tilgængeligt med taxa og var gaden var snavset med dårlig lugt som giver ikke godt indtryk for hotellet. Personaler var hjælpsom og søde. om natten var der larm fra folk som gik frem og tilbage. ellers fint.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
排水が故障していて水が漏れて来たが、バケツが用意されているので問題ない。
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juin 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2023 sur Expedia
Very Noisy at night, can't sleep well and room very dark, no sunlight... My room front of others building when open the window can see evil mask from other building.. scary...
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 avr. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 avr. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Rather Not!

Publié le 9 avr. 2023 sur Hotels
Not somewhere to book if you want a fresh, clean room with toilet paper. If you, like us, land very late and need a cheap room by the airport for one night it’s just about acceptable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2023 par Arun, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review and rating. We are looking into the concerns raised by you and will connect with you shortly.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2023 par Arun, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review and rating. We will be happy to see you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2023 sur Hotels
Hotel was decent. The shower was a bit rusty and dirty, but it wasn't my worst experience in India.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2023 par Arun, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review and rating. We are looking into the concerns raised by you and will connect with you shortly.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2023 sur Hotels
Booked a room for my staff Rohan Dutta, even though the booking included breakfast, they charged him again upon check out
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2023 par Arun, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review and rating. We are looking into the concerns raised by you and will connect with you shortly.