Note fondée sur 1 382 évaluations de clients

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3,6 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2023 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur de Glendale

Publié le 16 mai 2024
Timely shuttle from airport
4 sur 5
par un voyageur de San diego

Publié le 20 avr. 2024
I received an email saying that a shuttle would automatically pick me up at the airport without my needing to call first. The email was false. The hotel needs to send an email that is accurate about how to get a shuttle from the airport. The swimming pool was too cold to swim in comfortably.
3 sur 5
par un voyageur de SUN VALLEY

Publié le 20 févr. 2024
Centrally located to Denver Airport
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
The shuttle service from the airport is just plain terrible. I 3 occasions I have lander at Denver airport called for pickup the the front desk never sent the shuttle. They left me there for at least an hour each time and one time one hour and thirty minutes while telling me the shuttle was in the way. Shuttle is a ten minute drive from hotel. Each time after calling multiple times I had to take Uber to the hotel. While discussing my disappointment they show no interest in the issue. If you need the shuttle I would stay elsewhere.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
All good!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Baymont sends an email prior to your stay that says the airport shuttle runs every 30 minutes and that there is no need to call. It does not run every 30 minutes, and yes you need to call.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
No heat in the room . The thermostat did no good.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia