Note fondée sur 909 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 15 juill. 2022 sur Hotels
Confort limite …. Établissement assez vieux
Odeur de tabac très présente
Ne pas prendre en famille
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2019 sur Expedia
Nous sommes arrivés à 17 heures la chambre N°150 qui nous avait été attribué
n'étant pas préte on nous a proposé une chambre fumeur ou de revenir dans une heure à notre retour nous n'avions plus la 150 mais la chambre
N°133 en bord de route, pour le ménage il reste beaucoup à faire.
par un voyageur
Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Laurie, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur de Bell
Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
bed sheets were dirty with stains we didn’t have a remote in the room or comforter that place wasn’t the best
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Vending machines and microwave did not work
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mary,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Exactly what you may expect
Publié le 24 févr. 2024 sur HotelsGood enough.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi James, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6