Note fondée sur 849 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Exceptionnel

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Bon rapport qualité prix plus navette départ et arrivée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Radisson Blu Hotel, Doha, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick,Thank you for taking the time to share your feedback from your visit at Radisson Blu Hotel, Doha. We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us.It is a pleasure to have you as our guest, and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Doha, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Emre KocamustafaogullariGeneral ManagerRadisson Blu Hotel, Doha
5 sur 5
par un voyageur

Doha

Publié le 2 janv. 2024 sur Hotels
Très belle hôtel . Un excellent accueil avec une belle prise en charge du client,une assistance très réactive j’ai du modifier mes dates de réservation,une navette aéroport /hôtel toute les heures . Encore merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2024 par Radisson Blu Hotel, Doha, Gestion de l’hôtel
Dear Patrice,Thank you for taking the time to share your feedback from your visit at Radisson Blu Hotel, Doha. We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us, and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors.It is a pleasure to have you as our guest, and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Doha, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Emre KocamustafaogullariGeneral ManagerRadisson Blu Hotel, Doha
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2023 sur Expedia
Le personnel et les services proposés
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2023 par Radisson Blu Hotel, Doha, Gestion de l’hôtel
Dear Abd-Elmajid,Thank you for taking the time to share your feedback from your visit at Radisson Blu Hotel, Doha. We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us, and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors.It is a pleasure to have you as our guest, and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Doha, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Emre KocamustafaogullariHotel ManagerRadisson Blu Hotel, Doha
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2023 sur Expedia
Hôtel très bien, rapport qualité, prix bien situé concernant le surclassement, VIP Access, aucun avantage, lit supplémentaire à payer sur place correcte dans l’ensemble
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Aicha,We are delighted to receive your feedback. We hope to welcome you back soon.Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2022 par Gordon MacKenzie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ines, Thank you for taking the time to complete our guest satisfaction survey. I am so happy to see you enjoyed your stay with us. I am also delighted to see you rated our service so highly; this means a lot to us all. We always enjoy reading about our guests' wonderful experiences with us. On behalf of our entire team at Radisson Blu Hotel, Doha, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely, Gordon MacKenzie - General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2022 par Gordon MacKenzie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thanks a lot for rating the property. We’re thrilled to know that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon. Kind Regards, Gordon MacKenzie - General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2022 par Gordon MacKenzie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Abdel Kabir, Thanks a lot for rating the property. We appreciate you being our guest. Our whole team works very hard to keep our guests happy. Thanks again, and we hope to serve you again soon. Kind regards, Gordon MacKenzie - General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Hotel is fine but food need to be improved

Publié le 22 oct. 2021 sur Hotels
Nice location close to everything but food is absolutely below all expectations :-(
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2021 sur Hotels
C’était propre et le personnel était très accueillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2021 par Gordon MacKenzie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Phillip, Thank you for rating the hotel with a perfect score. We are happy to know that you enjoyed your visit and we look forward to welcoming you back again soon! Kind regards, Gordon MacKenzie - General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2020 par Gordon G MacKenzie, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to review our hotel. We are delighted to note that you have enjoyed you stay. On behalf of the team we look forward to welcoming you again soon. Regards, Gordon G MacKenzie General Manager