Note fondée sur 145 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 8 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2023 par Sheila R, Gestion de l’hôtel
Thank you Marc for your review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2023 par Sheila R, Gestion de l’hôtel
Thank you Meganne for your review!
4 sur 5
par Pascal de Alsace

Calme et luxe en bord de lac

Publié le 6 août 2014 sur Hotels
Toutes les chambres sont des suites de grande taille et très richement aménagées. Service très attentif. Le grand confort... De plus la localisation en bord de lac est très calme et reposante. Le restaurant avec vue sur le lac est très raffiné et les plats sont excellents. Dommage que l'hôtel n'ait ni piscine ni salle de sport.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Sheila R, Gestion de l’hôtel
Thank you John!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Sheila R, Gestion de l’hôtel
Thank you Neal
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Ann Marie, Gestion de l’hôtel
Dear Ita,Thank you so much for taking the time to share your positive feedback with us. We're thrilled to hear that you had a wonderful stay at Harvey's Point.Our Team takes great pride in ensuring our guests have a memorable experience.We look forward to the opportunity to welcome you back in the future. Thank you again for choosing Harvey's Point. We hope to see you again soon. Kind Regards,Ann Marie
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Ann Marie, Gestion de l’hôtel
Dear Sharon,Thank you for taking the time to leave a wonderful review. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay.At Harvey's Point, we strive to provide exceptional service to all of our guests, and we are glad to know that we met your expectations. We will be sure to share your kind words with our team members, who will be thrilled to hear about your positive experience.We look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Ann Marie, Gestion de l’hôtel
Dear Derek,Thank you for taking the time to leave a wonderful review. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay.At Harvey's Point, we strive to provide exceptional service to all of our guests, and we are glad to know that we met your expectations. We will be sure to share your kind words with our team members, who will be thrilled to hear about your positive experience.We look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards Ann Marie
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Ann Marie, Gestion de l’hôtel
Dear Sharon,Thank you for taking the time to leave a wonderful review. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay.At Harvey's Point, we strive to provide exceptional service to all of our guests, and we are glad to know that we met your expectations. We will be sure to share your kind words with our team members, who will be thrilled to hear about your positive experience.We look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards Ann Marie
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Ann Marie, Gestion de l’hôtel
Dear Rachel,Thank you for taking the time to leave a wonderful review. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay.At Harvey's Point, we strive to provide exceptional service to all of our guests, and we are glad to know that we met your expectations. We will be sure to share your kind words with our team members, who will be thrilled to hear about your positive experience.We look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards Ann Marie