Note fondée sur 896 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2014 sur Hotels
4 sur 5
par Pierre Marjo de Montréal

Publié le 18 juill. 2014 sur Hotels
Pas de salle à manger. Menu préétablis pour le bistro pour le souper. Par contre, les déjeuners sont parfaits. Personnel accueillant et souriant. Chambre propre.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Cliff - GM, Gestion de l’hôtel
I'm sorry we didn't hit the mark on your recent stay. Please feel free to reach out to me directly at the property. I'd love to get more information on how we could have made your stay better.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Every Hilton property I have stayed at are always clean and professionally run.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Cliff - GM, Gestion de l’hôtel
I'm glad you found our hotel clean and professional. Our team is dedicated to making each stay as enjoyable as possible. Thank you for choosing our hotel on your recent trip to Dover!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Cliff - GM, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to share your experience. I'm pleased you enjoyed your stay with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Cliff - GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I'm glad you enjoyed your satay with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Very clean staff yaya and brian were awesome
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Cliff - GM, Gestion de l’hôtel
We appreciate your business and for sharing your experience. I will definitely share your comments with Yatti and Brian!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
I am satisfied
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Cliff - GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience. We are always looking for ways to improve our service. If you have a moment, please feel free to reach out to me personally at the hotel and share how ewe could have earned a perfect score.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Cliff - GM, Gestion de l’hôtel
Roger, We appreciate your time to rate your stay with us. Many travelers seek out reviews prior to booking hotels and our Team works hard to provide the best service and accommodations possible. Thank you for choosing our hotel and we look forward to seeing you again!