Note fondée sur 229 évaluations de clients

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4,0 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 oct. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de bruxelles

Publié le 30 janv. 2018 sur Expedia
............................................................... Extraaaaaaaaaa..............................................
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2018 par Management , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to write your review of our property. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are glad you found the level of hospitality at par with your expectations. We look forward to welcoming you back to our property. Best Regards, Samaya hotel management
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Hôtel très accueillant

Publié le 1 mai 2017 sur Expedia
Très bonne réception, personnel à l écoute, très bon service
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel correct

Publié le 14 déc. 2016 sur Hotels
Hôtel correct rapport qualité prix Mais ce n'est pas un 5* commenl'annonce hotel.com Personnel sympathique Nous étions avec notre bébé et on nous a tout de même remis la carte de la chambre bien avant l'heure
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to write your review of our property. Your feedback is extremely valuable to us. We work very hard to ensure our services and facilities meet our guests’ expectations, and are proud to read that in your case, we managed to do so. We continue to be committed to provide you and all our guests with the highest standard of hospitality service. We look forward to welcoming you again at Samaya Hotel Deira. Best Regards, Samaya hotel management
5 sur 5
Recommandé
pour Voyageurs d’affaires
par un voyageur

Tres bon qualite prix.

Publié le 24 nov. 2016 sur Expedia
Pour : Clean, price, location
Contre : work faster with the clients at the reception.
Emplacement : downtown close to work banks offices.
The hotel prices in dubai are very high. This one just got renovated 6 months ago, its really good if you need downtown or Deira, close to everything. Clean rooms, good quality, accessible.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 oct. 2016 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Not a 5 star but great service

Publié le 11 févr. 2016 sur Hotels
Samaya hotel is not on par with a 5 star but all the attendant were very nice.Be aware the hotel is going under complete interior renovation as of February 2016 and it will go on for another 6 month. So expect construction noise. There is no lobby and lots of inconvenience from work. Room was oudated, nice service though, small pool on roof, nice terrace and cafe place for snack with very nice service. Unless you get a great price, you might want to wait until repair are finished...
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Montpellier

Hotêl Samayah

Publié le 8 sept. 2015 sur Expedia
Pour : Lit, personnel
Contre : Salle de bain avec baignoire trop abîmée
Emplacement : Deïra, proche des souks, des commerces, du port
Très accueillant, très bon rapport qualité/prix, disponibilité permanente du personnel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Samaya hotel management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to write your review of our property. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are glad you found the level of hospitality at par with your expectations. We would like to thank you for sharing your thoughts, your comments help our entire team learn what our guests appreciate and deserve. We look forward to welcoming you back to our property. Best Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Samaya hotel management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to write your review of our property. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are glad you found the level of hospitality at par with your expectations. We would like to thank you for sharing your thoughts, your comments help our entire team learn what our guests appreciate and deserve. We look forward to welcoming you back to our property. Best Regards