Note fondée sur 183 évaluations de clients

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3,8 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2018 sur Hotels
Great stay, good location, nice staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2019 par Zaheera Omar, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to provide us with feedback regarding your stay. We are thrilled to hear that you had a lovely stay with us. We look forward to your return stay with us. Yours in Hospitality,
3 sur 5
par Danielle

Quartier inquiétant le soir et hotel vieillissant

Publié le 1 sept. 2017 sur Hotels
L'hôtel est propre mais vieillissant. Bien que situé au bord de mer, la présence de prostituées le soir en fait un hotel très mal placé. De plus le personnel ne nous a pas rassuré ses les environs de l'hôtel le soir où il ne faut pas garer sa voiture autre part que dans le parking sécurisé de l'hôtel et surtout pas marcher dans la rue ni porter de bijoux ou même de sac à main. Bref pas rassurant.....
2 sur 5
par Norbert D de Provence

prometteur mais vraiment très décevant

Publié le 23 avr. 2016 sur Hotels
moquette hors d'age, chambre petite, pas de double vitrage, vue mer en se levant sur la pointes des pieds, air conditionné sans afficheur digital de temperature, petit déjeuner vraiment décevant par la qualité et diversité. Seul le personnel répond à chacune de vos attentes... Hôtel à déconseiller !
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par The Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! Thank you once again for your review and for your patronage; and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us. Warm Regards
5 sur 5
par un voyageur

Beach Proximity

Publié le 26 nov. 2021 sur Hotels
Amazing staff and service at the hotel The added view and proximity to the Beach was just an icing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2021 par Zaheera Omar, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! Thank you once again for your review and for your patronage; and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us. Warm Regards The Management Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2021 par Zaheera Omar, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! Thank you once again for your review and for your patronage; and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us. Warm Regards The Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2021 par Zaheera Omar, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! Thank you once again for your review and for your patronage; and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us. Warm Regards The Management Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2021 sur Hotels
My stay was excellent and Covid protocol was followed/implemented.The hotel is and clean and the rooms are very clean and fresh.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2021 par Zaheera Omar, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! Thank you once again for your review and for your patronage; and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us. Warm Regards The Management Team
1 sur 5
par un voyageur

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Publié le 6 août 2021 sur Hotels
A bad experience and certainly not a 4 star rating worthy, poorly maintained . Dirty carpet and lifting floor boards .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2021 par Guest services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest We appreciate your valued feedback regarding your stay at The Balmoral Hotel. We are sorry you did not enjoy your stay with us, and we appreciate your feedback, your comments are noted and will be addressed with relevant department manager, Yours in hospitality,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2021 sur Expedia
nice stay for older building