Note fondée sur 21 évaluations de clients

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3,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2023 sur Expedia
The room was little bit noisy as well the air conditioner and the beds too. For one night is not to bad but if you will spend more then one night I maybe look for a different place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2023 par Gibbons Hotel, Gestion de l’hôtel
yes unfortunately she gave you a room above the bar which is usually busy on weekends. We are really sorry. Stacey
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
All Good Cooperative Staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Hope you come back
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juin 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2023 sur Expedia
We didn't enjoy our stay at all. First, the cable wouldnt work so we couldn't use the tv, and our room was right over the bar and the music was so loud and people were outside smoking and were super loud. We didnt get very much sleep. The shower head wasnt working and water went everywhere when we tried to shower- all over the bathroom, and the bathtub was very dirty looking.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2023 par Management , Gestion de l’hôtel
Im happy you enjoyed your stay. Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2022 sur Expedia
No soap in the room and extremely hot in the room. Place was very quiet!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2022 par Gibbons Hotel, Gestion de l’hôtel
I am sorry about that, she must of gave you a room that does not have air conditioner yet. As for soap I have no explanation for that cause the cleaner usually leave 2 of them in the room. Again we apologize.