Note fondée sur 67 évaluations de clients
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4,3 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par katty
Publié le 5 août 2017 sur Hotels
par David de SAINTRY SUR SEINE
BAD EXPERIENCE
Publié le 17 août 2016 sur HotelsBad experience with this hotel. We booked 5 rooms and everything was pais but unfortunately the hate only found 3 rooms and we had to pay for 1 more accommodation.
3 weeks later and after we wrote to HOTEL.COM the hotel did not refund us for the room paid and we lost one night with one room
par Dominique de Issy les Moulineaux
Bon hôtel mais problème à l'enregistrement
Publié le 26 juin 2016 sur HotelsHôtel récent situé dans une zone commerciale et industrielle d'une ville minière. Pas d'attrait touristique mais à proximité de Joburg et très grand centre commercial voisin. L'hôtel, visiblement récemment inscrit au programme Hôtels.com tenait à nous faire payer la nuit une deuxième fois. Il a fallu plusieurs heures de négociation et l'intervention efficace du service client du site pour que le malentendu soit levé.
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2023 par Sylvie , Gestion de l’hôtel
Good day Philip, Thank you for your review.Kind Regards, Sylvie Assistant General Manager
par un voyageur
Publié le 30 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2023 par Mike, Gestion de l’hôtel
Dear ValuedThank you for taking the time to complete the survey about your stay at ANEW Hotel Centurion. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart.We hope to see you at ANEW Hotel Centurion again soon!Kind regards,ANEW Hotel Centurion
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2022 sur Expedia
👍
par un voyageur
Publié le 13 août 2022 sur Hotels
The stay was perfect I am just concern about vehicles safety when I left there was no one at the gate. I lifted the boom and left without seeing the security
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2022 par Mike, Gestion de l’hôtel
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ANEW Hotel Highveld
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Our Security management has been briefed about access control issues raised and would like to assure you that this will not happen again in future.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one
Kind Regards
Mike Masilela
General Manager
ANEW Hotel Highveld
par un voyageur
Not nice
Publié le 6 juin 2022 sur HotelsThe hotel room needs some painting done.
The other guest were loud, therefore 2AM wake up wasnt great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2022 par Mike, Gestion de l’hôtel
Dear KE
Many thanks for your rating and for the comments provided, please accept my sincere apologies for the maintenance issues which you had in your room. I have addressed the issue with our maintenance and housekeeping TEAM and can assure you that the necessary steps will be taken to rectify the issues and avoid any further maintenance issues arising.
We look forward to welcoming you back to the ANEW Hotel Highveld again soon!
May you have a wonderful day and week ahead.
Kind Regards
Mike Masilela
General Manager
ANEW Hotel Highveld