Note fondée sur 917 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Carlos,Thanks for your stay at our hotel and the valuable review. Our goal is total guest satisfaction, and we're glad that we could match your expectations. Every day, we get the honor of serving many guests and their families who report satisfaction with their stay with us. Hope that you will give us repeated opportunities to serve you. Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Vieillot et défraîchie. Accueil assez froid. Quand même assez cher pour ce qu’on a
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Bernard,We appreciate your feedback and apologize for not meeting your expectations. We are continuously working on improvements, and your insights are valuable. We'll address the concerns about the property's condition and reception atmosphere to enhance the overall experience. Thank you for sharing your thoughts.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
L etat de la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Lynn,Thank you for providing feedback on the condition of the room. If there are specific areas or aspects you feel could be improved, we appreciate your input. We aim to provide a comfortable and enjoyable stay, and your comments are valuable in helping us enhance our services. Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2023 sur Expedia
The property was correct. The cotation with 3 stars is représentative to service !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2023 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Marielle,Thank you for your feedback. We appreciate the 4 out of 5 rating and your comments. If there are specific aspects of the service that you feel could be improved, please let us know. We value your input and strive to provide the best experience for our guests. We look forward to the opportunity to better meet your expectations in the future.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2023 sur Expedia
Personnel agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Karine,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you had a good experience during your stay with us. Providing a pleasant experience for our guests is our top priority, and we're glad that we met your expectations. We look forward to welcoming you back again soon.Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur de Repentigny

Publié le 24 avr. 2023 sur Expedia
Réception très ordinaire par un carreau de fenêtre à l’extérieur du bâtiment. Il était 20:00h et les portes étaient barrées. C’était difficile à entendre le réceptionniste puisqu’il y avait un rassemblement de motards à l’hôtel qui s’amusaient à rincer leur moto et cela une partie de la nuit. Avoir su lors de ma réservation pour les motards, j’aurais choisi une autre place. La chambre était ok sans plus. Odeur désagréable d’humidité ou autre, difficile à dire. Propreté ordinaire facile à déceler, par example miroir et écran de télévision sale. Pour la réception, la propreté et le bruit, ne valait pas le prix demandé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2023 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
I apologize about your the issues during your stay. We hope you will consider staying with us again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2023 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2023 sur Expedia
Propre et tranquille
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2023 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
thank you
2 sur 5
par un voyageur

Au dernier recours

Publié le 7 janv. 2023 sur Hotels
La propreté laisse à désiré, j’ai changer de chambre a cause de l’odeur de cigarette et l’autre était pas mieux. Petit déjeuner très ordinaire. Je ne conseil pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2023 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
I apologize that you were unhappy with your stay. The reason your first room smelled like smoke is because you had booked a King Smoking room. I will pass along your other comments to the correct departments so improvements can be made. I do hope you will consider staying with us again in the future,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2022 sur Expedia
Ils nous ont installé dans une chambre où il y avait des travaux à l'étage supérieur j'ai été obligé de faire une plainte
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2022 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
I apologize for the inconvenience. We are working to improve the property and I'm sorry for the noise. I do hope that you will return again in the future.