Note fondée sur 480 évaluations de clients

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3,2 sur 5
60 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par AH, Gestion de l’hôtel
Sorry
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
The staff was friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par AH, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur de Houston

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
They or mindful of ur space an ask u if they can come clean or bring u something and if u not there they will not enter ur room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par AH, Gestion de l’hôtel
Thank You so much.
2 sur 5
par un voyageur

Service

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
I had to ask for clean towels. When they did clean the room it was at 2 pm. The water not hot; it’s lukewarm not even lukewarm. They have refrigerator in rooms but not a microwave. They are trying to upgrade the place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par AH, Gestion de l’hôtel
Sorry for not reaching your expectation.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par AH, Gestion de l’hôtel
Very Sorry
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Stayed for 2 weeks while waiting for an apartment to be ready for move in. Staff was friendly and helpful when I needed anything. I think they are working on remodeling and updating so there were repairs going on but they weren't disturbing to my stay or in the way. Appreciate the simple and affordable stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par AH, Gestion de l’hôtel
Thank You so much and we are glad that you like your stay at our place and sorry for inconvenience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Sufficient place to stay. Being upgraded
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par AH, Gestion de l’hôtel
Sorry
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Disgusting and the painted the doors while we were staying in room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Cody,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par AH, Gestion de l’hôtel
thank You
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par AH, Gestion de l’hôtel
Sorry