Note fondée sur 242 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2023 sur Expedia
Great service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2023 par Jeff S. / General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for recognizing the Hilton Garden Inn Flint Downtown with having great service as this is thruly our goal. We hope to see you again in the near future. Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mai 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2024
Excellent facility and staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2024 par Katie, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for leaving a 5 star review! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and our staff. We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par katie, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a 5-star review. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Everything was lovely. The room was clean, the community areas were pristine, even the little snack bar was pleasing the look at. My only gripe is the parking. I will either have to park on the street or pay 20$ for valet and I didn't like either of those ideas. However, it was only for a night and street parking is free Saturdays and Sundays, so I accepted my fate.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Katie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay. I understand that parking may be challenging in downtown and we are working with the city to get the parking garages more accessible. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur de Macomb

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Great restaurant and bar. Rooms are updated, very clean, and quiet. Very good location close to Kettering University.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Katie, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a 5 star review! We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again soon :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Katie, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a 5 star review! We look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Katie, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a 5 star review! We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
The hotel was very nice, clean and comfortable. The only thing is lack of parking, so we used the valet service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Katie, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us. We are happy to hear that we received a 5 star rating from you. We do understand that parking can be a hassle in downtown and are working with the city to update the parking garages for more parking options. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Katie, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10 star rating. We look forward to seeing you again soon