Note fondée sur 774 évaluations de clients

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4,1 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Prix exorbitant

Publié le 21 août 2019 sur Hotels
Établissement qui manque d'amour et qui a un besoin flagrant d'être renouvellé. Prix des chambres beaucoup trop élevé pour un Super 8... 185$/nuit à Fond Du Lac?? Déjeuner inférieur à la moyenne aux USA.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Char, Gestion de l’hôtel
We wish all of the guests understand the special event was going on in the area which causes the prices to be higher than usual ones we did put out more than the reguired amount of food for the breakfast
3 sur 5
par un voyageur

Rapport qualité prix beaucoup trop élevé..

Publié le 16 août 2019 sur Hotels
Hôtel beaucoup trop cher pour un Super8... 185$CAD/nuit. Lit confortable. Les chambres ont besoin d’être rafraîchies. Les couleurs jaune et brun sur les murs ne donnent pas une très bonne ambiance. Le déjeuner est très ordinaire, moins bon que la moyenne des hôtels de ce genre au USA.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2019 par Char, Gestion de l’hôtel
We do appreciate the comments from all of the guests
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2019 sur Hotels
T bien pour 2 nuits d étape
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2019 par Char, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par Julien

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2012 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024
Always a pleasant stay, Motel staff was great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that you had a positive experience overall. Your kind words motivate us to continue delivering excellent service to all our guests. We appreciate your loyalty and look forward to welcoming you back on your next visit to Fond du Lac.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
You get what you pay for... breakfast was minimal but beds were clean and comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Peggy. Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We appreciate your feedback and are delighted to know that you found our rates to be affordable. We understand that you felt the breakfast was minimal, and we apologize for any inconvenience caused. We value your comments and will take them into consideration for future improvements.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Cindy. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
The heating systems need to be updated in the rooms. The breakfast wasnt well stocked. Overall good stay with you need a bed to sleep and a shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and I am pleased that you had a good stay overall. However, I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gabriel. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!
1 sur 5
par un voyageur

Bugs…

Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
My boyfriend and I stayed at this hotel and on the first night he told me his back was itching and when I looked, he was covered in whelps. We aren’t sure what bit him but he has been very uncomfortable from all the bites he got ever since. There was a lot of noise and doors being slammed, as well as terrible smells in the hall when we came out of our room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. We apologize for your recent stay. We are saddened to hear that you didn't enjoy yourself while with us. It is our goal to meet all our guests' expectations. We hope you will give us a chance to redeem ourselves in the future.