Note fondée sur 21 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
Très mediocre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par DL, Gestion de l’hôtel
Hi Marie-Claude, Thank you for staying and sharing your valuable feedback. Please accept sincere apologies for any inconvenience caused during your stay. We hope you give us another chance to serve you better.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2024 sur Hotels
Passage pour une nuit à l'arrivée à Miami le soir. Prix abordable pour un bon lit et c'est tout ce qu'il nous fallait et c'est le cas. Chambre simple et meubles qui ont fait leur temps. Petit dejeuner américain de motel. Rien a redire mais on est mis dans le bain local.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2024 par DL, Gestion de l’hôtel
Hi Eric, Thank you for taking time to share your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you in your future travels.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2024
Excelente. Solo sugerir que debían proporcionar un pequeño espacio para brindar servicio de coctelería y alguna bebida. Además alimentos ligeros. Por lo demás excelente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par DL, Gestion de l’hôtel
Hi Isvel, Thank you for your feedback! It sounds like you had a positive experience overall, but you’re suggesting the addition of a small space for cocktail service, as well as the availability of light foods. This could indeed enhance the experience for many. Your suggestion will be noted. Thanks again for taking the time to share your thoughts!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par DL, Gestion de l’hôtel
Hi Ralph, We’re truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We strive to provide our customers with the highest quality service and we regret that we fell short in this instance. Your feedback is extremely valuable to us and we would appreciate it if you could provide more details about your experience, so we can address your concerns and improve our services. We hope you will give us another chance to serve you better in the future. Thank you for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par DL, Gestion de l’hôtel
Hi Seymour, Thank you for the 5star review . We are glad you enjoyed your stay with us . We hope to see you in your future travels .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par DL, Gestion de l’hôtel
Hi James, Thank you for the 5 star review. We hope to see you in your future travels.
3 sur 5
par un voyageur

Nice stay

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
I was not expecting much but a nice comfortable stay. Thats what we got. Wish they offered bigger pillows or two more. 4-5 couches in parking lot looking a bit trashy. Breakfast offered in morning was nice and staff friendly. Looks like they are in the middle of renovations on the property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par DL, Gestion de l’hôtel
Hi Andrew, Thank you for taking the time to share your feedback. We’re glad to hear that you had a comfortable stay and enjoyed our breakfast service. Your kind words about our staff are much appreciated. We’ve noted your suggestion regarding the pillows. We always strive to make our guests’ stay as comfortable as possible, and your feedback will help us improve. We apologize for any inconvenience caused by the couches in the parking lot. We’re currently in the process of renovating our property, and we’re working hard to keep the area clean and presentable during this time. We hope to welcome you back in the future, and we’re confident you’ll enjoy the improvements we’re making.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par DL, Gestion de l’hôtel
Hi Tabatha, Thank you for the 5 star review. We hope to see you in your future travels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Not much
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par DL, Gestion de l’hôtel
Hi Seymour, Thank you for the 5 star review. We hope to see you again in your future travels.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par DL, Gestion de l’hôtel
Hi Scott, Thank you for the 3 star review. We hope to see you again in your future travels.