Note fondée sur 98 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2023 par HBH, Gestion de l’hôtel
We Sincerely apologize for any inconvenience you had during your stay, we work hard to satisfy all our guest, Kind Regards.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2023 sur Expedia
Le lit était très. Inconfortable !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2023 par HBH, Gestion de l’hôtel
We try so hard to fully satisfy all our guests and give them a great stay. I'm so sorry you didn't enjoy.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par HBH, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We try so hard to satisfy all our guests. Please come soon again and let us get it perfect.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2023 sur Expedia
Près de la Mer, et du broadwalk, plusieurs bars et restaurants à proximité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2023 par marc, Gestion de l’hôtel
Je ne sais pas pourquoi vous avez donné cette note. Heureux que vous profitiez de notre belle plage !
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Room was filthy and moldy. pool is not close to the room, breakfast is blocks away and yelled at your for taking too much food. Sewage backed up in the shower (smelled horrible). Not a place to walk around at night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Pat, Gestion de l’hôtel
We Sincerely apologize for any inconvenience you had during your stay, we work hard to satisfy all our guest, Kind Regards.
1 sur 5
par un voyageur de Fort Walton Beach

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Bad service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Pat, Gestion de l’hôtel
We Sincerely apologize for any inconvenience you had during your stay, we work hard to satisfy all our guest, Kind Regards.
1 sur 5
par un voyageur de vero beach

Publié le 3 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par HBH, Gestion de l’hôtel
We Sincerely apologize for any inconvenience you had during your stay, we work hard to satisfy all our guest, Kind Regards.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
The place was in deteriorating conditions and looked nothing like the advertised photos. The was without and glasses, cub, plates or any other utensils.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par HBH, Gestion de l’hôtel
We Sincerely apologize for any inconvenience you had during your stay, we work hard to satisfy all our guest, Kind Regards.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
They charge for parking 18 per day per vehichle also charge for occupant tax 17 per person then charge for late check out of 75 for electric fee plus tax 100 for incidentals It's a very average place close to beach is it's only good quality! After one night and late check out it was 340 dollars! Just do your own research people !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par HBH, Gestion de l’hôtel
We Sincerely apologize for any inconvenience you had during your stay, we work hard to satisfy all our guest, Kind Regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Wilson, Gestion de l’hôtel
! Thank you so much for your awesome review. We try so hard to satisfy all our guests. Please come soon again; you're now part of our funky beach family!