Note fondée sur 887 évaluations de clients

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4,3 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2024
NO COMMENTS - I ENJOYED MY STAY TO THE UPMOS
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for this perfect score!!!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
This was the first time that we stay in this hotel and we didn’t enjoy it and we really recommend it to anybody who wants to stay around the area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for this perfect score!!!! I know you meant to say you did enjoy it and we appreciate it!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
It was relaxing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for this perfect score!!!! Very happy you felt so relaxed here!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you!!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for this perfect score!!!!
1 sur 5
par un voyageur

Front Desk not taking care of issue

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Room was clean. I was on the 2nd floor, and their were kids above me running and jumping. Call the front desk 3-times, and they said they would take care of it, but that lasted about 10minutes then would continued. Not able to get any sleep with all the noise coming from up stairs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write a review, I'm very sorry we were unable to stop the noise. I've spoken to my staff for additional training on how to better handle this.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you!!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Nice place I will stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for this perfect score!!!! Your'e nice!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
I paid $113 for one night at a Hampton inn and suites! I thought i was going to have a nice little night but instead when i got off the elevator it smelled like skunk and i saw 3 roaches crawling on my walls! I would've been better off at the Laquinta
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
I'm very sorry for this we appreciate your feedback and have looked into all of these issues.