Note fondée sur 179 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
76 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par priti, Gestion de l’hôtel
We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
The ladies at the front desk are always so sweet and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par priti, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
1 sur 5
par un voyageur de North Richland Hilld

Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
I did not like the fact that the neighbors kept on and kept on all through the night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par priti, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Please know we value you as our guest and appreciate your bussiness
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par priti, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Please know we value you as our guest and appreciate your bussiness
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par priti, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par priti, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Hotels
My bed was extremely extremely uncomfortable and lumpy. It was clean though I most say.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par priti, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Please know we value you as our guest and appreciate your bussiness
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2023 sur Expedia
Ww had to go to another Room in the Middle. Of tge Nights Roaches wS coming from Everywhere. They gave ys tge Key to Next Door Tgey was even Worse. We went to Room q67 it was better but tge Cable was off almost all Day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par priti, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Please know we value you as our guest and appreciate your bussiness
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par priti, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par priti, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!