Note fondée sur 769 évaluations de clients

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3,0 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Hlne,We have high standards of hospitality and service and are always working on improving. We'd like it if you would reach out and share your concerns so we may address any issues. We hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Qualité/prix médiocre

Publié le 27 nov. 2022 sur Hotels
Le séjour dans un hôtel le plus décevant, très déçu.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2022 par Management , Gestion de l’hôtel
Hello Mr Louis,Thank you for taking time and give us your feedback. Your feedback is very important for us.I apologize for inconvenience during your stay at our property.When I came to fix your tv issue I did offered you to change the room. But You didn't want to move in a different room. So We did fix your TV issue. At the time of check out you were informing about bathroom light. We did check our bathroom light it is a timer switch. you can turn off the light with moving timer switch to the off sign. We also check toilet. We didn't find any issue with toilet and it is working fine and guest stayed in a room after you checked out and there was no complaint.Also I inform you that this property is under new management and it is under renovation. Any changes not gonna happen overnight. It will take some time.You will see changes in next couple of months.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Alain,Thank you for sharing this rating, and we welcome you to visit us again anytime.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2022 sur Expedia
Chambre propre, litterie propre. Pour une nuit a bas prix c'est correct. Le hic, de ma chambre il y a une vingtaine de camion lour de stationnés pour le dodo des camionneurs.. C'est bruyant........ 3/5......
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Rémi, We appreciate the comments, especially with regards to your opinion of our hotel. It is our ever present goal to provide each guest with the highest level of service; so thank you for your business and for sharing.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2022 sur Expedia
Chambre quand même propre et lits confortable mais l'hôtel en général mamque d'amour! Aurait besoin de quelques rénovations
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Valérie, We are always striving to improve our offerings and that is why your input is so important. Thank you for sharing your experience and comments pertaining to our hotel. We hope to see you again to provide you with an exceptional level of service and hospitality.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2022 par Management , Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for taking time and give us your feedback. I apologize for inconvenience for your stay at our property. Customer satisfaction is our first priority. We will make sure you will have comfortable stay at our property next time. Thank you,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2022 sur Expedia
Hôtel très vieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2022 par Management , Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your review. I am sorry for your experience at our property. We just took over this property on 02/10/2022 and we are working on a renovation of the property. You will see changes in your next visit. Thank you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2022 sur Expedia
Très moyen et secteur très bruyant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2022 par Management , Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for taking time and inform us about your experience at our property at Super 8 Fredericksburg. I am sorry for inconvenience during your stay. We just took over this property on 02/10/2022 and we are working on improvement. You will see changes in your next visit. Thank you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Huguette, We are continuously improving upon our services and accommodations and would like to invite you to stay with us again on your next visit to the area.,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
It was our privilege to earn your business and we hope to host you again on your next trip.,