Note fondée sur 239 évaluations de clients

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3,3 sur 5
66 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur de Chaska

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
It served the purpose. Hotel needs some upgrades...
5 sur 5
par un voyageur de Illinois

Publié le 21 sept. 2020 sur Expedia
Outside area, rooms are clean, staff was very pleasant
2 sur 5
par un voyageur de Wi

Publié le 21 sept. 2020 sur Expedia
Dirty, old and just not nice at all...,.....................
2 sur 5
par un voyageur

Dirty! Uncleaned rooms

Publié le 21 août 2020 sur Hotels
Someone's used soap in the shower, dirty sock under the blanket. Bathroom/toilet uncleaned. Staff was very polite, but room was atrocious. Definitely will not stay again. Stayed in a king non-smoking room, on 1st floor.
3 sur 5
par un voyageur de Freeport il

Publié le 9 août 2020 sur Expedia
Clean friendly bright room My further review is for management not this
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Horrible!

Publié le 16 juill. 2020 sur Hotels
It was so disappointing to see the Wyndham name on this property. Check in was quick an easy. But when we arrived at our room, the problems were easy to see. The smoke detector in the room was dangling from the wall. The front face of the vanity was cracked off and laying under the sink. One of the mirrors had come off the wall and was laying in the corner of the room. The hallways smelled terribly of smoke. The staircase was not vacuumed in the three days we were there. I would never stay at that property again.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juill. 2020 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2020 sur Hotels
The lady at the front desk wasn't that friendly.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 mai 2020 sur Hotels