Note fondée sur 776 évaluations de clients

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3,3 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
I love everythings about it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Booker, Thank you for being our guest and sharing your experience with fellow travelers. We're thrilled you had such a positive experience at Extended Stay America! Your satisfaction is our top priority, and we're delighted to have met your expectations. Thank you for your kind words, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay soon!Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur de union city

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Everything
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Shower and bathroom sink were dirty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Frank, We are delighted that our hotel met your expectations. It is a pleasure to know you enjoyed your time with Extended Stay America and were pleased with the service. However, we are sorry for the cleanliness issues you had in your room, and we shall address this on a priority basis. Please return and see us again for another better experience.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
perfect for my needs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 janv. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
Did not get checked in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Fabio, Thank you for taking the time to rate our hotel. We are truly sorry your visit was not the positive experience you deserve. We always want our guests to leave satisfied. We hope you will consider giving us another chance to provide you with the hospitality and accommodations you deserve every time you choose us.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 déc. 2023 sur Hotels